Tudod,
van aki némán ül,
van aki megőrül,
van aki tűr,
és van aki elmenekül,
de néha van aki küzd,
és néha van aki nyer,
ha kell belehalok,
de nem adom fel!

Nevetnek rajtam,
mert más vagyok mint ők,
De én is nevetek rajtuk,
mert mind ugyanolyanok.

2012. március 29., csütörtök

Lassú visszatérés

Sziasztok!
Bocsi mindenkitől ,hogy nem írtam de nem voltam igazán jól. A boxomat megnyitották pár napra rá pedig kiszabadultam a steril börtönből egy másik szobába ami már úgy mondd félsteril ami már sokkal tágasabb van fürdőszoba ABLAK és kilehet menni sétálni a folyosóra meg úgy sokkal szabadabb az egész. Bár elég ramatyul voltam az utóbbi hetekben semmihez nem volt kedvem csak feküdtem és néztem a tv-t aztán jöttek a fájdalmak eggyik nap a fejem másiknap a hátam a lábam a kezem szerintem már nem is volt olyan hely ahol ne fájt volna. Csontvelő viszgálat is aminek ugye a dormikum a fénypontja szerencsére nem káromkodtam csak énekeltem de ,hogy ez alatt az egy két hát alatt mi minden történt szerintem ennyi minden ez alatt az egy év alatt nem történt mióta beteg vagyok. Van jóhírem iss azért ... elkezdtem enni még éjszaka is éhes vagyok mondjuk még nem érzem magam túl erősnek de majd minden rendbe jön . :) És NE AGGÓDJATOK!ha nem írok vissza csak egyzserre nemtudok 300 fele figyelni.

4 megjegyzés:

  1. Lilikének! Aki angyali, kedves, szép és törékeny volt. Most már sajnos tényleg az ANGYALOK közt jár... Édes Lilike! Megküzdöttél, TE mindent megtettél. A szívem zokog Érted. Isten nyugosztaljon.

    VálaszTörlés
  2. csak nem???????????? nyugodjon békében:(((((((

    VálaszTörlés