Tudod,
van aki némán ül,
van aki megőrül,
van aki tűr,
és van aki elmenekül,
de néha van aki küzd,
és néha van aki nyer,
ha kell belehalok,
de nem adom fel!

Nevetnek rajtam,
mert más vagyok mint ők,
De én is nevetek rajtuk,
mert mind ugyanolyanok.

2012. március 1., csütörtök

kimaradások... :/

Sziasztok mindenkik :) !
Bocsika ,hogy nem írtam megint de elég zsúfoltak voltak a napjaim végre elmúlt a torokfájásom ... ennek nagyon örülök meg a sejtek is elkezdtek szépen  felfele menni ma már .. 220 volt a neutrom vagyis 0.22  500 nál pedig kinyitják a boxot végre  ( vagyis 0.50-nél) és akkor már nem kell steril kaját enni végre már annyira kívánom a rántott húst krumplipürével meg a meleg szenyát meg a többi finomságot :)
Azért van rossz hírem is egy két napja mindig fáj a fejem meg mellé jön a kis vukk is... :/ meg a pocim is fáj de szerencsére ezekre is tudnak adni gyógyszert meg lassan most mikor már közel vagyok a célhoz kicsit hisztisebb vagyok szerintem ez a bezártság teszi ... :/ de majd csak elmúlik szép lassan minden és olyan leszek mint régen :)

Nagyon szépen köszönöm még egyszer azoknak akik segítettek nekünk . Már folynak a munkák a szobámmal kapcsolatosan már hétfőn mennek csinálni a műanyag ablakot meg ajtót utána pedig jöhet a festés meg a parketta . :)
Mára ennyi , megpróbálok írni minnél többet csak nem mindig van kedvem elővenni a laptopot meg stb..
Nah pusziii:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése