Tudod,
van aki némán ül,
van aki megőrül,
van aki tűr,
és van aki elmenekül,
de néha van aki küzd,
és néha van aki nyer,
ha kell belehalok,
de nem adom fel!

Nevetnek rajtam,
mert más vagyok mint ők,
De én is nevetek rajtuk,
mert mind ugyanolyanok.

2012. február 23., csütörtök

Újra itt...

Sziasztok mindenkik.
Bocsi hogy megint nem írtam de nagyon fáj a torkom meg a szám  meg néha mindenkit a pokolba kívánok... beszélni sem tudok meg enni se és inni se a gyógyszert azt az egy szemet is úgy küzdöm le a torkomon mint akit ölnek előtte félórás felkészüléssel és utána félórás visítással Mondjuk kapok fájdalom csillapítót folyamatosan meg ha kérek is adnak még plusszba attól egy kicsit kómás vagyok és ha tehetem alszok ... de ez még nem elég ha éppen nem fáj és jól lennék hozzák a trombocitát meg hozzá a suprastint ,hogy leszedáljanak olyankor megint csak alszok. Minden hétfőn és csütörtökön reggel szurkálós vérvétel van ami nem a kedvencem és aki tudja ,hogy milyen vénáim vannak akkor az tudja ,hogy miért nem a kedvencem.... mivel semmien sincsen ... múltkor 6 szor szúrtak meg és azt mondták ,hogy jó akkor erről ennyit majd leveszi az aki kitalálta ... :/ 
Tegnap viszont kaptam egy jó hírt ami nem olyan nagy cucc de egy picike egy egész kevés pontosabban 0.02 sejtem már van úgy hogy kezdenek mozgolódni. :) Nem sok újat tudok írni .... Vagyis NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM MINDEKINEK AKI VALAMILYEN MÓDON SEGÍTETT :) <3  Jó látni ,hogy vannak még emberek akik ennyire jószívűek . :) És köszönöm a szomszédunknak Petinek ,hogy megjavította a laptopomat és nagyon teccik rajta a Csőrikés téma :)
Nem igazán igérek sok mindent ,hogy minden nap írok de azért megpróbálok majd elég sűrűn írkálni ha keveset is de valamit. és Senki se aggódjon túl leszek ezen az egész száj-torok fájósdin mint már 1001 szer végig csináltam ezt!!!!!
Sok puziii :) (L)

2 megjegyzés:

  1. Le a kalappal előtted !!! Erős és okos vagy!! szorítunk érted, el sem hiszed mennyien.!!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Lilluka ez a videó is erősitsen,csak pozitivan szabad a dolgokhoz állni,s akkor meg lesz az eredmény!
    Javulást és erőt,bátorságot kivánok neked!

    http://www.youtube.com/watch?v=99PN-zr0p5I&feature=share

    VálaszTörlés