Tudod,
van aki némán ül,
van aki megőrül,
van aki tűr,
és van aki elmenekül,
de néha van aki küzd,
és néha van aki nyer,
ha kell belehalok,
de nem adom fel!

Nevetnek rajtam,
mert más vagyok mint ők,
De én is nevetek rajtuk,
mert mind ugyanolyanok.

2012. február 6., hétfő

0.nap ^^

Hellóbelló :)
az őssejtek már a repülőn ülnek...hűűűű de izgi már mindenki itt topotrog az előtérbe ,hogy mikor jön már a VIP box a VIP értitetk nem akrámilyen VIP ohh szexi...nagyon spéciii anyám meg már kivan idegileg ,hogy hol van már az őssjetek mondom neki álljon már meg a menet nem megy az olyan gyorsan hipphopp  németország aztán még a reptérről ide ...TÜRELEM RÓZSÁT TEREM..... whoáá csengetttek lehtet ,hogy az őssjetik ^^.... de komolyan mondom még 1 suprastin ma és akár milyen kómás vagyok  kimegyek és lemészárlok valakit ^^ :) ma már kettő suprastint is kapatam  egyik kómából a másikba...
Nah mind1 ma reggel  olyan voltam mint a pokróc legszívesebben mindenkit elküldtem volna a ... igen oda ;)
Ja meg reggel szúrt vérvétel volt wooooá ezt neee :( na nem baj egyből sikerült végül is  Na de kérem szép hajnal 5 kor?? HAJNAL 5KOR  felháborító aztán felkeltenek Hajnali fél kilenckor ,hogy vegyem már be a gyógyszert na gratulálok negyed óra múlva hatott az a sárga biyóbogyó  kóma erre még suprastin full zombi .. nagyon jó (Y)  Délbe mikor már elment a hatás kezdtem azért nem mogorva törpe lenni  és akkor ettem levest meg pudingot amúgy senkinek nem kívánom ezt a steril förtelmet boááá nem finom rosszízű büdös na jó azért megettem  de mivel szteroidot nyomnak mindegy csak kaja legyen :D  Aztán spongyabobt nézetm meg alucikáltam  most pedig készülök az őssejtekre ... bárkinek bármilyen fura tévképzete lennne ez NEM MŰTÉT ez csak infúzó ... és már telvana tökszim ami nincs hogy mindenki műtétnek hívja... műtét a csontvelő biopszia  meg az mikor egy hentes ( sebész) benned vájkál könyékig de ez csak ez INFÚZIÓÓ  köszönöm a megértését mindkinek
Hammm nyammm... desszert (Y) most éppen edzsek az őssjetre anyxa meg kombinál ,hogy letud e szállni a repcsi... dikk ez a nő letud épp hogy azt nem találja már ki, hogy kiszöknek az őssejtek a dobozból... (Y) gratulálok ...én nem vagyok ideges egyszer majd ideér aztán beadják.....


Mindjárt megfogom bekapcsolom a zenét maxra ,hogy zengejen az osztály és elkezdek vadul pogózni meg táncolni és közben a művészi fa hangomon el kezdek énekelni :D Nah majd még írok meg rakok fel képet a sejtikékről :) 

Nah Pííísz Csááá



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése