Tudod,
van aki némán ül,
van aki megőrül,
van aki tűr,
és van aki elmenekül,
de néha van aki küzd,
és néha van aki nyer,
ha kell belehalok,
de nem adom fel!

Nevetnek rajtam,
mert más vagyok mint ők,
De én is nevetek rajtuk,
mert mind ugyanolyanok.

2012. február 10., péntek

Csak nézek ki a fejmeből és várok...

Na Halihó emberek.
Bocsánat ,hogy nem írtam de nem sok minden történt.
Mindennap kapom a trombocitát meg most már kezd rajtam kijönni a szteroid hatása minden 5 percben kirágnám a boxnak a falát . Éjszaka zsíros kenyérrel meg lencse főzelékkel álmodom, és egyik étkezéstől a másikig csak a kajára tudok gondolni. Ja és most már tök mind1 ,hogy steril vagy nem finom e vagy sem csak KAJA LEGYEN!
Szerencsére azért vannak pillanatok amikor nem a kajával foglalkozom hanem mondjuk olvasok . Vagy éppen tv-t nézek ,és aztán kezdődik előről az egész.
Ilyenkor este szerencsére van program fészbukkon boldogítjuk egymást AnnaCsujjal meg a többiekkel. Ja és előre is bocsánat akinek nem írtam vissza csak egyszerre annyian szoktatok írni ,hogy azt sem tudom hova kapjak.
Na de , tegnap éjszaka végig fájt a lábam meg a kezem állítólag attól ,hogy már lassan csak ,szépen elkezdenek dolgozni bennem ezek a kis sejtecskék. Hát úgy legyen !
Na Most megyek majd még vések valamit. :)


CSHÓÓÓK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése