Tudod,
van aki némán ül,
van aki megőrül,
van aki tűr,
és van aki elmenekül,
de néha van aki küzd,
és néha van aki nyer,
ha kell belehalok,
de nem adom fel!

Nevetnek rajtam,
mert más vagyok mint ők,
De én is nevetek rajtuk,
mert mind ugyanolyanok.

2012. február 13., hétfő

Halihó emberek.
hát a mai napom sem telt sokkal érdekseben mint már megszokhattátok. Kicsit fáradtabb voltam meg fájt a torkom egy kicsit de kibírható .  Na de igazából nem is tom hol kezdejem.. Ma anyáéknak átkelett menni a Déméter házba ilyen lakógyűlés szerű megbeszélésre . Aztán ott elmondták ,hogy már nem tudja fenttartani az alapítvány ezt a házat és ,hogy csak akkor maradhatnak ott a szülők ha havi 30 ezer forintot kifizetnek... :/ Na de most jön a lényeg.. Szóval aki tud kérlek segítsen mert otthon fel kell újítani a lakást is meg ki kell fizetni mindenféle hiteleket stb és minden hónapban az megy ,hogy most mit e fizessünk be ,hogy maradjon kajára meg utazni . A lényeg ,hogy anyukámnak kell ,hogy itt tudjon lenni meg én is igénylem és ti is igényelnétek és bárki aki tud segíteni akármilyen kevés összeggel az kérem segítsen és írjon nekem a szabolili.nhl@gmail.com címre .
Számlaszámom:10404247-91445070-01720000   
Nagyon megköszönnénk ha valaki tudna nekünk segíteni!
Ha más nem oszd meg és add tovább !
Csóók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése