Tudod,
van aki némán ül,
van aki megőrül,
van aki tűr,
és van aki elmenekül,
de néha van aki küzd,
és néha van aki nyer,
ha kell belehalok,
de nem adom fel!

Nevetnek rajtam,
mert más vagyok mint ők,
De én is nevetek rajtuk,
mert mind ugyanolyanok.

2012. február 7., kedd

Meg van a csontvelőőő :) 1. nap

Helósziasztok.
Még a  tegnap estém is nagyon zsúfolt volt ,bocsi ha nem mindenkinek írtam vissza meg ilyesmi csak zsúfoltak voltak az események első a család meg minden. Szóval nagyon izgi volt várni ,hogy végre "megfőzzék,kisüssék,megrágják" vagy nem tudom mit csináljanak vele. na de próbáltam lekötni a figyelmemet és zenét hallgatni meg tv-zni... Aztán Este még mindig nem hozták a sejteket de addig Tomikával dumcsiztunk... izé csipkelődtünk skypeon  mint mindig de nem tehetek rólla nagyon bírom első perctől és szeretek vele hülyéskedni :)
Anya már éppen kiment amikor éppen szólt az ápolónő hogy 10 óra körül indul a buli és maradjon már itt ... Na Igen eljött a tíz óra még nem jött, anya már épp,hogy nem kinem találta ,hogy nem is jött meg én meg halál nyugodtan mondtam neki nyugi van nem kell tévképzeteket képezni meg kombinálni csak nem ette meg valaki jóízűen pirítós kennyérre na mondjuk ez kissé morbíd volt :D 

 Ez a kép pedig a meddig várjak még hozzák már azt a sejtet című fejemet ábrázolta. :D
Végre megjött meg jött az orvos is aki szintén jófej meg aki este volt az ápolónő azt hiszem Anikónak ,hívták de nem vagyok benne túl biztos de amúgy jófej volt már bulit rendeztünk majdnem meg salsa estet meg egy kis pálinkázásról álmodoztunk :D érted transzplantáció közben pálesz (Y) Benyó doktor úr még sorolta is milyen legyen :D Vicces volt  egy szóval izé 2 szóval :D



ÉÉÉÉÉS a nagy pillanat ... Befelé srácok induljatok harcolni ;) Ez után igazából semmi különös annyi volt ,hogy folyamatosan sípolt melettem a gép mert alacsony lett a pulzusom.... alacssony nah jó az én 130 pulzusomhoz képest igen alacsony az az 50 ... ez után elaludtam hajnalba felébredtem mert akkor ment le meg vérnyomi mérés meg stb... csurr csurr aztán vissszafeküdtem és mint akit ott a helyszínen agyon vertek el is aldutam mikor már végre fel ébresztettek hajnali 9 kor ,hogy pancsi meg reggeli program akkor utánna jött a tanár nő és matekoztunk egy kicsit meg utánna a mesélő aki egy tök kacifántos meg vicces mesét mondott. Anya adiig elment a Corvinba és meg olvastam meg megebédeltem. Jött a kézműves néni akivel csináltunk egy tök szupi karkötőt :)

Úgy kb. ennyi volt a mai zsúfolt napom Ja meg Doktor bácsi délelőtt mikor meglátott bekiáltott valamit németül nekem :D  Most pedig egész estig írhattok meg minden úgy is unalom van :) <3


                     Na Pussszantás                                                





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése