Tudod,
van aki némán ül,
van aki megőrül,
van aki tűr,
és van aki elmenekül,
de néha van aki küzd,
és néha van aki nyer,
ha kell belehalok,
de nem adom fel!

Nevetnek rajtam,
mert más vagyok mint ők,
De én is nevetek rajtuk,
mert mind ugyanolyanok.

2012. február 2., csütörtök

hűhhha ez már a 3.nap :)


Sziasztok mindenkik :)
A mai nap sem telt sokkal mozgalmasabban ....na de azért belevágok
Reggel 8 óra felébredtem megjött anya is ..aztán jött a doktor bácsiii megvizsgálni :)  Doktor bácsi nagyon jófej sokat viccelődik :) meg mindíg úgy köszön Csőőő :D tiszta vagány .... :)
Doktor bá~ kimenetele után jött a "fürdés" (lavórból törölgetés) meg a felmosás .. az ágy húzás és meg is volt a reggeli program..:P Aztán jött a fincsi steril szendvics nyamm ...
Nah de aztán kijött rajtam egy hiszti mert már 4 napja leadtuk a párnámat sterlizáltatni és még mindííg nem kaptam meg ... na de aztán mondták hogy 1 óra múlva itt van .. aztán jött is :)
Eljött a dél ... megjött a fincsi spagetti bolonyai szósszal nyami... és sterilizálva is nagyon finom maradt !!!!
úgy hogy elhatároztam ,hogy spagetti evő leszek habár biztos van még más is ami finom :P
Délután anya elment főzni meg bevásárolni én addig aludtam egy kicsit ( a kis sárga bogyótól) . Aztán sudokuztam egy kicsit meg tv-ztem . majd még vacsorára kérek egy kis spagettit :P




Most pedig bulizok egyet amúgy nyugodtan írjatok fészbukkon meg msn-en is akinek új ez a kopasz fej annak üzenem többb mint fél éve így nézek ki engem nem zavar :P ha téged zavar akkor nem kell nézni.P
                                                                     CSÓXIII

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése