Tudod,
van aki némán ül,
van aki megőrül,
van aki tűr,
és van aki elmenekül,
de néha van aki küzd,
és néha van aki nyer,
ha kell belehalok,
de nem adom fel!

Nevetnek rajtam,
mert más vagyok mint ők,
De én is nevetek rajtuk,
mert mind ugyanolyanok.

2012. február 1., szerda

2. nap a wellnes börtönben ..

Heló mindenkik :) 

Túl éltem az első napot  ebben a kalitkában az éjszaka nagyon jól aldutam... már kaptam több kezelést is de úgy igazából meg sem érzem tök jól elvagyok egész nap eszem iszom .. mondhatnám úgy is van itt minden kaja pia last minutba tunézia (ugye Timi? ;) 
Mondjuk ma reggelire steril pizza volt hát nem lesz a kedvencem az biztos ...:P de azért megettem mert kell az erő . Mert ugye erő nélkül éhesen nem lehet harcolni
Na azért ebből a napból sem maradt ki a röhögőgörcs .
Kapok valami sárga gyógyszert is az egyik kezeléshez valami  nyugtatót aztán néha tiszta kómás vagyok aztán utána .
Reggel  a  reggeli után nem sokkal jöttek hogy hoznak egy lavór vizet és abban kell pancsiznom  de a fertőtlenítő amiben tegnap fürödtem ki sebesítette a kezem lábam ezért ilyen nagyon fincsi illatú testápolóvel be kellett kennem magam a fürdés után . Utána jött a takarítás ágy húzás .
a Nap többi részében gépeztem meg tv-t nézetm mivel még nincsenek kész a könyvek meg a ceruzák meg a többi társasjáték amivel elfoglalhatnám magam.
 
őőő pedig itt egyetlen igaz szerelmem az Acskós mackóm ( zacskós)
az ebéd az steil töltöttkáposzta volt senki ne ijedjen meg ugyan olyan finom maradt mint előtte.
Délután lefeküdtem egy kicsit szundikáltam ...
Aztán még  jó hogy szemfüles voltam és a szemem a pályán volt mert majdnem védelem nélkül kaptam meg a trombocitát    modom naaa nem csókolom kálcium medrol suprastin aztán persze meg kaptam mindent ... de még ilyet van 3 lyuk a falon  2 lyukon az infúzió jö be a harmadikon meg mindíg bedugnak egy kötőtűt amit ők lázmérőnek hívnak .
a vacsora nah végre egy kis hazai szendvics ÉÉÉÉÉS FINOM  akár csak a mekis sajtburger :P hmmm fincsaaa( ez is sterilizást)
Nah de most megyek mert Boldog élet rááám csak BARÁTOK KÖZT VÁÁÁÁR :D
ÓRIÁS PUSZIIIIII <3




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése