Tudod,
van aki némán ül,
van aki megőrül,
van aki tűr,
és van aki elmenekül,
de néha van aki küzd,
és néha van aki nyer,
ha kell belehalok,
de nem adom fel!

Nevetnek rajtam,
mert más vagyok mint ők,
De én is nevetek rajtuk,
mert mind ugyanolyanok.

2012. február 8., szerda

Unalom.. fáradtság

Sziasztok :)
Hát ez a mai bejegyzés nem lesz valami tartalmas nem sok minden történt... éjszaka fájt egy kicsit a hasam meg ilyen egyéb kis apróságok. Reggel meg volt a program aztán csak tv-ztem meg pihengettem. Anya délben elment kaját csinálni én addig olvastam meg pihengettem aztán annyira belefeledkeztem az olvasásba ,hogy elfelejtettem ebédet kérni... Nem baj utána bepótoltam egy kis hús leves meg pörköltes tészta... Azóta nem történt sok miden bámultam ki a fejemből..
Hát szerintem a napom további részében sem fog sokkal  több történni ... ma minden olyan unalmas és egyhangú....

PUSZI :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése